Autóm története: SEAT Cordoba – Vanda

0
Nem kell sok pénz ahhoz, hogy egy ízléses autót varázsoljunk szeretett SEAT-unkból. 

Vanda ízlése kifinomult, kevés anyagi ráfordításból is lehet szépet, letisztultat alkotni. Elmondása szerint gyerekkori szerelem amit most megvalósít… Egy SEAT Cordoba ami ránézésre letisztult. Semmi „hű-hó”, csak apró módosítások, és láss csodát: szép, letisztult, jó ránézni! Még nincs vége… 🙂

„Ez a történet elég hosszú időre nyúlik vissza, egészen pontosan kiskoromig. Már gyerekként érdekeltek az autók minden mennyiségben, sosem barbiztam viszont az összes kisautó ott sorakozott sorban a polcomon, így nem volt kérdés egyszer ha felnövök lesz egy igazi is a játékautók mellett.

Gyerekkori álom…

Viszont nem minden alakult olyan zökkenőmentesen, ugyanis az alig egy hónapos legelső autómat totálkárra vette a biztosító miután önhibámon kívül balesetet okoztak nekem. Akkoriban volt egy kis szünet autó hiányában, de semmi sem tántorított el attól, hogy valóra váltsam a gyerekkori álmom. Így hát keresésbe kezdtem és akkor találtam rá erre a Cordobára ami végül hozzám is került 2016 áprilisában. Teljesen véletlenszerű volt a döntés, nagyon sok autót megnéztem de valahogy még is ehhez vezetett az út.

ClubSEAT évadnyitón szereplés.

Eleinte nem voltam kibékülve a formájával, se a teljesítményével…nem ez volt „álmaim autója”. De aztán elkezdtem gondolkodni, mi lenne ha kihoznám a maximumot ebből az autóból? Nem is kellett sok időnek eltelnie és elkezdtem mindent sorjában rendbe tenni az autón. Kezdődött egyből egy teljes szervizzel, apróbb cserékkel. Miután motorikusan rendbe lett az autó, a formai átalakítások következtek. Nagy szerencsémre az autón egy rozsdafolt sem akadt így a lakatost kikerülve, első utam a fényezőhöz vezetett. Minden nem teljesen ép és műanyag elemet újrafényeztek, illetve a hűtőmaszk és az emblemémák is új fényt kaptak. Majd az antenna, a műanyag borítások/keretek, feliratok, és minden ami felesleges, lekerült annak érdekében hogy „tisztább” hatást tudjak elérni az autóval.

Letisztult, egyszerű

A gyári futómű helyére bekerült egy TA gewinde, majd a gyári 14″es lemezeket leváltotta a 16″ MAK alufelni ideiglenesen. Beszereztem a lököshöz az elengedhetetlen Cupra koptatót, majd az ablakokat B oszloptól hátrafele lesötétíttettem.

Vanda Cordobaja.

A lámpáimra is ráfért valami változás, így a hátsó lámpák teli pirosra lettek fóliàzva.

Piros fólia a lámpán…

Jelenleg az autóban 1.6 8v van, de a későbbiekben beletudnám képzelni a Cupra 1.8t motorját is. Hátra van még a beltér, amelyet teljes egészében felszeretnék újítani, kezdve a lelakott műszerfal cseréjével, az oldal kárpitok cseréjével és a mostani ülések leváltásával aminek a helyére Cupra ülésszett kerülne.

Olykor tankolni is kell. 🙂

Rengeteg dolgot tudnék még felsorolni, mik azok amiket változtatnék az autómon, és valóban a java még hátra van. Viszont a következő feladat, ami most a legfontosabb a felniprojekt, szeretnék beszerezni valami ütős többrészes felnit, aztán ha minden jól megy, még az is lehet jövőre levegőre kerül az autó.”

Így kell ezt csinálni… Várjuk a fejleményeket, Vanda! 🙂

Ha Neked is van egy SEAT-od, amiről szeretnéd hogy beszámoljunk, írj nekünk Facabook oldalunkon, vagy küldj üzenetet e-mail címünkre.

Megosztás:

A szerkesztőről

ClubSEAT 2005-2017

Hozzászólások