A SEAT gyár új stand koncepciót mutat be az október 1-16 között megrendezésre kerülő párizsi autókiállításon.
A stand két térből áll: az egyik része egy 4D-s interaktív amfitátrum a másik része pedig egy pavilonon kívüli tér ahol az emberi kapcsolatok és ismerkedés kap szerepet. Az amfitátrum teljesen egyedi sajtóértekezleteket tartanak, ahol a felhasználók saját érzelmeik és felhasználásuk alapján tudják maguknak a SEAT Ateca-t konfigurálni. A stand fő üzenete: „Barcelonában alkotva” (Created in Barcelona).
Komoly szerepet kap a Párizsi Autószalon kiállításon elsőként bemutatásra kerülő SEAT Ateca X-Perience is. Az X-Perience változat kalandosabb terepjárósabb tulajdonságait hozza elő a SEAT Ateca-ból, így előre vetítve eme szegmens lehetőségeit és potenciáját.
Az új SEAT Ateca piacra kerülését követően három új modell kerül piacra, köztük egy új szabadidő (SUV) Crossover is.