Egy igen érdekes gondolat belenyúlni egy gyári SEAT Exeo ST-be, reménykedve, hogy az jól is sikerül. Ha jobban megnézzük a képeket egyből feltűnik hogy építője (Matthias Sippel) a „Clean tuningolást” képviseli ami egy ST-nél igen előnyös tud lenni. Van még egy fontos ami a képeken látszik, vagyis nem látszik SEHOL: a SEAT embléma!

SEAT Exeo ST
SEAT embléma valójában nincs is! Vagyis eltűntették. A laikusok innentől már gondban vannak, hogy megállapítsák milyen autóról is van szó mert lehet akár Passat, vagy Audi A4 is, hiszen a TT RS kormánykerék és az RS féknyergek minden okot megadnak arra hogy „leaudizzák” a SEAT-ot.

TT kormánykerék
Első ránézésre valóban nem mondható, hogy óriási átalakításon ment volna keresztül az Exeo ST, viszont amit csináltak rajta azt nagy odafigyeléssel és gondossággal, minőségben végezték el!
A porig ültetést az Airride végzi amit a German Airride System-től építettek be. Egy germán minőség ami soha nem hagyja cserben használóját, legalábbis ezt vélik alkotóik. A két levegő tartály mellett mondhatni elrejtve építették be a JL Audióval szerelt autó hifit. Saját véleményem szerint a „parketta style” nem éppen oda való, de gazdája elmondása szerint ez még csak egy ideiglenes állapot.

Germán airride + JL Audio
Pikáns részleteket lehet felvedezni ha a kerekeket megnézzük, és persze ami a felnik alatt vannak! Ugyanis itt sem spóroltak, hiszen a 9×19″-os Porsche felnik alá 8 dugattyus RS4 féknyergeket építettek, amik 365ös féktárcsákat fékeznek, valószínú igen jó hatásfokkal.
Egy apró érdekesség az Exeo-ról ha már szemünk elé került ez a szépség: Az exeo alapja avagy alváza az Audi A4 B7 sorozaté, ellenben az átvett motorok pedig a B8-as széria motorjai.
Összeségében egy jól átgondolt Exeo kombi tuningot mutathattunk be cikkünkben, visszafogott átalakításokkal.
GALÉRIA:
- SEAT Exeo ST
- SEAT Exeo ST
- TT kormánykerék
- Porsche felnik
- Germán airride + JL Audio
- SEAT Exeo ST
- SEAT Exeo ST eleje
- SEAT EXEO – Airride