Tulajdonosa (Rico Garbatzki, Németország) szerint egy igazi disznó, vagy lehet, hogy csak malac? Egy biztos: külsőre nagyon eltalálta a színeket!
Ízlésés összeálltás ami méltóságot és dominenciát sugall, annak ellenére, hogy a motorháztető alatt a SEAT márka nem éppen legerősebb motorját kapta: Egy 1.4 TSI 140 lóerős „erőmű” duruzsol ha éppen a gazdája is akarja.

A szürke disznó 1.4TSI szívvel…
A matt szín erőt sugall, a pirosra fóliázott elemek eleganciát, a hátsó diffuzor és kipufogó pedig tekintélyt ad eme gépezetnek. A belsőt tekintve szinte minden maradt a gyári felállásban: Pirosra fényezett műszerfal elemek, finom bőrözés az ülésen, és a belülről jól látszódó piros burkolatú visszapillantó tükrök. Ízlésessége ellenére azért belül lehetne még mit dolgozni az autón…

SEAT Leon FR belseje csekély de ízlésés átalakítással
Rövid adatok az autóról:
1.4TSI, 140LE, Teljes RIEGER bodykit: küszöbök, első koptató, diffusor, hátsó spoiler. Gyári helyre szerelt LED világítás a lábtérnél és ajtókban. Első és hátsó ülések gyári Alcantra bőr, pirosra fóliázott műszerfal elemek és az elengedhetetlen Cupra pedálok.
H&R (-35mm) sportfutómű, 19″-os Tomason TN12 alufelnikkel (8,5x19ET45), „Hakuna Matata” felirattal. Az autós hifi téren elég karcsú átalakítással büszkélkedhető gyári SEAT SOUND SYSTEM adja meg a hangot egy utólagosan beszerelt Audi Sub-al.

A szürke disznó popója, ízléses Rieger diffuzorral
A csekély belső hifi ellenére, a REMUS duplex Carbon Race kipufogó rendszernek (katalizátortól szerelve) köszönhetően biztosan kellemes hangot adhat az 1.4TSI-nek.
Motor levegőszűrőjét K&N sportszűrőre cserélték, és egy DTE pedalboxot is kapott.
Reméljük jövőre többet hallunk erről a „kis disznóról”… 🙂

Egy német kiállításon elkapott fotó.
Ha Neked is van egy érdekes SEAT-od, amiről szeretnéd ha beszámolnánk itt, írj nekünk facabook-on vagy e-mail címünkön!