Autóm története: Ibiza Cupra – Gold Line

0
Egy igazán szép, ritka Ibiza Cupra aranyba foglalva…

Rövidke beszámoló egy ritkaságról: István, álmait valósította meg, saját kézzel! És ezt szó szerint kell érteni! Saját kézzel rakta össze és a kárpitozást is kézzel varta! Részünkről a TELJES elismerés! 🙂

„Gyerekkoromban kezdődött az egész amikor az egyik családtagom elvitt egy pár autóstalálkozóra de akkor még csak álmodoztam hogy egyszer a kiállítók között leszek. A jogsi megszerzése után a csáladi autónkkal kezdtem foglalkozni ami egy 1M SEAT Toledo volt, de jópár órányi munka és pénz után rájöttem hogy ez nem lesz elég az álmaim megvalósításához. Mivel a csáladuk nem engedhette meg magának hogy egy másik autót vásároljon így 2010 ben úgy döntöttem hogy kölcsönt veszek fel. A banktól 4000 euro hitelt kaptam és keresgélni kezdtem.

Saját ötleteim megvalósítása.

Konkrét elképzelésem nem volt, talán a sors akarta úgy, hogy rátaláljak az interneten és megint a SEAT márka mellett kössek ki. 2010 szeptemberében mikor megláttam szinte szerelem volt elso látásra. Megvettem azonnal a kis 6k2 SEAT Ibizámat ami ekkor még gyári állapotában volt. Eleinte nemsok pénzem volt az átalakításokra, így pár apróságon változtatva 2012 -ben megnyerte az első kupáját, ami számomra egy hihetelen érzés volt.

Megjelenések

Innentől kezdve elkezdtem komolyabban foglalkozni vele. A motor 1.9 TDI 66kw volt gyárilag meg lett csippelve ,nagyobb nerez azaz savállo kipufógorendszert kapott és a gyári légszűrő helyére egy sport légszűrő került. Az autót saját kezüleg alakítom segitség nélkül a szabadidőmben.

Hátsó…

Egyik nagy érdekessége hogy a kárpitozást is sajátkezűleg varrtam, nem géppel hanem kézzel, amiért a talákozókon nagy elismeréseket kaptam.

Ajtókárpit

Mivel rengeteget dolgozok és túlórázok már 9 éve egyfolytában, így számomra is néhez elhinni azokat az eredményeket amikről gyerekkoromban csak álmodoztam. Mára megvalósult! 🙂

FK Ülések

Az évek során jópár díjjat nyert, de számomra az igazi elismerést két évvel ezelőtt kaptam, amikor az egyik híres szlovákiai tuningmagazin szerkesztője felkeresett, hogy szeretnék ha az autom belekerülhetne a magazinba.

Letisztult.

Az újságban megpillantva életem egyik legszebb pillanata volt, ahol négy oldalon keresztül csak ő szerepelt. Tudtam hogy érdemes volt dolgoznom minden egyes centimeteren. Idén 3.-ik alkalommal alakítottam át teljesen.

István Ibizaja

3 részes Work Rezax felniket kapott és osztókörmódósító nyomtávszélesítőket. A fékek fehér színt kaptak. A felnik mögött V-Maxx márkájú állítható lengéscsillapitók vannak.

Egy rövid történet ClubSEAT tagok autóiról

A motortér és a beltér takaróelemeit először kartonpapírból addig alakítgattam, amíg elnyerte tetszésem a végleges formájuk. Ezt kovetően átrajzoltam plexilapokra és kivágtam őket, majd bőrrel bevontam és utána kézzel megvarrtam mindegyiket. Egyedül az FK sportuléseket nem én készítettem.

Csomagtér, hifi

A hifit a kazettas gyári rádió eltávolításával kezdtem és beszereltem egy modernebb készüléket, az ajtókba 2 komponens szettet építettem be. A csomagtérbe 2 darab mélynyomó saját kezüleg összerakott ládába lett beszerelve. Ezeket 2 darab erősítő hajtja.

Hifi Instal

A kalaptartót fémből heggesztettem össze, amibe két darab négysávos hangszóró kapott helyet. A dizájnja nem lemásolt, teljesen egyedi mindig a saját gondolataimat valósítottam meg.

Belsőtér

Sokszor megkérdezik tőlem mi értelme ennek, ezen a sok pénzen már vehettem volna egy új autót ,s a válaszom csak annyi,  hogy igen de az soha nem okozott volna nekem annyi örömet mint az én Ibizam ?. ”

Kiállítás

Gyönyörű, egyedi történet! Gratulálunk!!

Ha Neked is van egy SEAT-od, amiről szeretnéd hogy beszámoljunk, írj nekünk Facabook oldalunkon, vagy küldj üzenetet e-mail címünkre.

 

Megosztás:

A szerkesztőről

ClubSEAT 2005-2017

Hozzászólások