Nagyon rövid hármas történet egy Osztrák SEAT tulajdonostól…
Michael Ausztriából küldött nekünk egy kis beszámolót, pár képpel illusztrálva. A képek és leírása alapján megállípítottuk, hogy SEAT fanatikus, hiszen sorjában egymás után 3 féle SEAT-ja volt: Leon, Toledo és most egy Ibiza (gyermekei nevével rajta) …
Első SEAT-ja egy Leon 1p volt, amit újonnan vásárolt szalonból. 1.8TSI, 160 lóerő, DSG váltó, ami így ebben a formában egy igen jó párosítás.
Michael elmondása szerint 3 évig használta, és ez idő alatt Eibach rugókkal, és fekete 18″-os felnikkel bővítette. Természetesen nem maradhatott el a morcosítás, a fekete fóliázás a motorháztetőn, tetőn és oldalán.
Későbbiekben kapott egy chip-tuningot 200 lóerőre, K&N nyitott sportlégszűrőt, és és egy sport dobot (FSW).
Michael második szerzeménye egy teljes extrákkal felszerelt 2.3 V5 20V (170LE) Toledo lett, amit szinte azonnal elkezdett saját ízlése szerint átalakítani:
FSW futómű, top sport frontrész, amerikai helyzetjelző, sport kipufogó, 197 lóerőre írt chip-tuning, és 18″-os alu felnik.
A SEAT sorozat ezzel nem fejeződött be, miután eladta a Toledo-t, egy Ibiza 6L FR boldog tulajdonosa lett. Erős váltás egy Toledo után, de biztos megvolt az oka, hogy miért egy Ibizát választott. 🙂
Az Ibiza a már jól ismert 1.8T motorral szerelt, 150 lóerős változat. Michael itt sem tétlenkedett, és egyből nekivágott a „szépítkezésre”. Érdemes megfigyelni a feliratot az elején ami gyermekeinek nevét ábrázolja. 🙂
Az általa már bevált FSW futómű nem maradhatott ki a „tuning”-ból. Remus kipufogó rendszer, amerikai helyzetjelző, chip-tuning 200 lóerőre, és kékre (RAL5019) homokfújt alu felnik.
A jövőben tervezi a teljesítmény növelést 220-240 lóerőre, BMC karbon box, és új kipufogó rendszer a katalizátortól építve…
Kíváncsiak vagyunk mi lesz a 4.ik autó. Reméljük ismét SEAT-ot választ Michael… 🙂
Ha Neked is van egy SEAT-od, amiről szeretnéd hogy beszámoljunk, írj nekünk Facabook oldalunkon, vagy küldj üzenetet e-mail címünkre.